donderdag 8 februari 2018

Love is ....

 
 
Hallo allemaal,
 
Het is bijna Valentijn en met de ovalen stansmal van Studio Light heb ik een kaartje gemaakt ...
 
 
Ik heb de grootste maat twee maal uitgesneden en op eentje ervan heb ik rillijnen gezet op 5 cm vanaf de kant. Aan de achterkant van het gerilde kaartje heb ik een lint gekleefd. Daarna de twee delen op mekaar gekleefd en er designpapier opgedaan van paperbloc PPSL68 en PPSL71. die heb ik uitgesneden met de kleinere mallen.
De tekstjes heb ik gestempeld met een clearstamp STAMPSL229.
 
 
Het kaartje als het open is.
Op de zijkantjes heb ik een hartje en strik geplaatst STENCILSL28 en op de strik een parel gezet.
 
 
Hier zie je het mooie randje van de kleinste mal.
De afbeelding komt van stansvel EASYRB588.
Onder de afbeelding heb ik een gaasje en een stukje ribbelkarton geplaatst en bovenaan een deeltje van de rastermal STENCILRB54.
 
Gebruikte materialen :
 
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - STENCIILSL82  Studio Light - Paperpad 15 x 15 cm - PPSL68 Studio Light - Paperpad 15 x 15 cm - PPSL71 Studio Light - Stansvel Romantic Botanic - EASYRB588 Studio Light - Stansmal Romantic Botanic - STENCILRB54 Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL28Studio Light - Basic Clearstamps - STAMPSL229
 
Liefs, Odette.


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een leuke ovale mal. Je kan er weer verschillende kanten mee op
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart ,het modelletje is ook super, kom er maar op.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke kaart gemaakt Odette met deze stansmal.
    Die zien we vast nog wel een keertje. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee om een ovale stans zo te verwerken !
    Dank je wel voor dit model.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje , wat een verrassing achter die luikjes....super leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart heb je dit modelletje gemaakt met de mal en je kunt er zo ook lekker veel op kwijt!
    Heerlijk dat vintage sfeertje toch en leuk dat dat ook weer van studio light komt zomaar naar jou toegevlogen hihi.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.