zaterdag 29 augustus 2015

Get well soon ....

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en complimentjes weer ....
Welkom aan mijn nieuwe volgers Hennie, Suzan en Anja ....
Vandaag weer super genoten op mijn hobbykamer en ik heb mij kunnen vermaken hoor ...
Het is het volgende kaartje geworden ...



 
 
 
Voor de basis van het kaartje heb ik een Dutch Doobadoomal (470.713.110) gebruikt.
Deze uitgeknipt uit craft karton en design papier van Maja Design (Summer Crush).
De rand van het design papier heb ik bezet met foam clay en distress inkt Vintage photo.
Op het bloemetjes scrappaier heb ik een stukje scrap met een lieftallig kantje geplaatst.
Het plaatje is van Gerda's hobbyshop en heb ik gemat op een malletje van Joy (6002/0379) waarop ik pareltjes aangebracht heb. Onder het malletje ook nog een gaasje gezet.
De tekst is van een knipvel van Studio Light (EasyVL50) en heb ik op een stukje ribbelkarton gezet.
De blaadjes zijn van Nellie Snellen ((SD 046) en heb ik bewerkt met watercolor spray, wat een leuk effect geeft vind ik ...
Verder nog seam bindinglint (wat ik eindelijk na een tip van Martine) gevonden heb. Verder nog houten ornamentjes van Rive Creatief, bloemetjes en een medaillon.
 
Met dit kaartje ga ik graag mee doen aan de challenge van http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2015/08/reminder-scrp-cards-challenge-76.html
 
 
 
Voor iedereen nog een gezellige, zonnige dag, Odette.

17 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo odette,

    Prachtige creatie weer.Leuk afgewerkt met de houten figuurtjes.Mooie strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende, vrouwelijke beterschapskaart Odette! Zo mooi opgebouwd, zulke mooie materialen, heel mooi kant ... hier knap je wel van op als je het in de brievenbus mag vinden :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel mooi kaartje weer Odette...leuke vorm ook en prachtige vintage accentjes allemaal...SUPERSSSS
    Fijn dat jij ook een leuke dag heb gehad met je kleindochter...dat is het vervelende dat we elkaar alleen maar blog kennen en niet visueel....zou wel leuk geweest zijn...voortaan allemaal een button met naam erop... hahaha ik zie het al voor me....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Odette! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart. Leuke mal en weer helemaal vintage!
    Leuk plaatje en mooi zijn de houten ornamenten.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Odette heel mooi geheel !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en detals. Alles past perfect bij elkaar. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien dat je zo lekker bezig bent geweest Odette. Je hebt je inspiratie weer terug!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Odette, heel mooi. Groetjes Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt, Odette..
    leuk model, mooi plaatje en afwerking, mijn vingers jeuken om ook weer aan de slag te gaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt Odette. zulke mooie details heb je gebruikt .....
    Wat een leuk effect met de watercolor spray..... Nog nooit van gehoord.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart in vintagekleuren en met mooie ornamentjes als afwerking.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Odette
    Wat een beeldschone kaart met zoveel mooie vrouwelijke details erop.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty Odette, heel mooi in die vintage-stijl.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk om je af en toe eens op te sluiten in je hobbykamer toch?
    Je kaartje is prachtig geworden Odette.
    Mooi dat brede roze kant op het DP.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.