woensdag 1 april 2015

Voorjaarskaartje ...

Hallo blogvriendinnen,

Hier ben ik dan eindelijk terug met een kaartje ... omdat het een tijdje geleden is dat ik nog op mijn hobbykamer geweest was heb ik deze keer gekozen voor een creatie waar ik mij echt kon op uitleven ....



Voor de basis heb een Dutch Doobadoomal 470.713.560. Het scrappapier is van Prima Marketing (950101). Het kadertje is gemaakt met lichtgewicht klei en een silicone vorm van Martha Stewart. Na het drogen heb ik het kadertje bewerkt met inca gold.
De ronde mal (6002/0379) heb ik op het randje eveneens bewerkt met inca gold. De afbeelding is een knipvel van Studio Light (Stapsc1308). De bloemenboord (6002/0346) is bewerkt met Distress vintage photo. De blaadjes onder de bloemetjes van de strik zijn van Nellie Snellen (SD 046), het malletje onder de bloementoef is van Marianne Design (LR 0191).




 
Onder het plaatje heb ik met een tekststempel afdrukjes gemaakt en de zijkant met een tandenstokertje opgerold en bewerkt met distress en op een geponste rand gekleefd. Daarop een kantje en een houten ornamentje van Rive-creatief. De afbeelding  van Sita Vangelderen (140310) heb ik op roze cardstock gemat en rondom iets groter uitgeknipt, nog een houten vogeltje er bij dat ook op de lente wacht ...
 
 

                                       


                                                                  
                                             Nog enkele foto's van de delen apart ....

Met dit kaartje ga ik mee doen aan de challenge van http://wlvc.blogspot.nl/2015/03/tweede-en-laatste-reminder.html

Ook ga ik met dit kaartje deelnemen aan de challenge van http://scrapcardschallengeblog.blogspot.be/2015/03/reminder-72-en-extra-sponsor-prijzen.html


Een prettige dag voor iedereen, Odette.





 

30 opmerkingen:

  1. zo te zien heb je je inderdaad uitgeleefd met deze crea! in één woord: PRACHTIG!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Odette!
    crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is het weer prachtig Odette! De bloementoef is super mooi en het model kaart dat je hebt gekozen echt heel leuk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Odette. Mooie kleurencombinatie. Er is veel om naar te kijken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie cadeau-kaart Odette!
    Knap gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je hebt je inderdaad goed uitgeleefd. :-)
    Wat heb je er weer een prachtige creatie van gemaakt.
    Echt mooi!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtiggggggg.....wat heb je dit mooi gedaan en wat een genot om naar te kijken. Zo mooi afgewerkt ook.....geweldig!
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou jij hebt je zeker uit zitten leven Odette!!!! En wat is die kado mal leuk om lekker te versieren hè!
    Ik vind het een topper! en raak niet uitgekeken....zoveel moois is er te bewonderen!
    Dank je wel dat je ons zo laat mee genieten op het Scr@p-Cards Challenge blog!
    Liefs van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél leuk om weer op ontdekkingtocht te gaan, er is zoveel te zien!
    Prachtige creatie is het geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje dit ziet er super gaaf uit. Mooi warm van kleur en veel leuks op te zien.
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die mooi geworden Odette. Je hebt je echt uit kunnen leven.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, sprakeloos mooi...echt schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitteren Odette. Wat een prachtige creatie wat heb je er een prachtige pakje van gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi odette,
    Nou jij hebt je echt uitgeleefd, wat heb je een geweldige creatie gemaakt, alles is zó mooi gecombineerd en de kleuren zijn prachtig,'
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi voorjaarskaartje Odette.
    Liefs, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart Odette en hele mooie details en gebruik van mallen.
    het is een hele leuke van Dutch Doobadoo he?
    en ook leuk te zien hoe een ander er weer zijn draai aan geeft.
    fijne dagen en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creatie Odette. Er is zoveel op te zien, erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaart odette
    alles past mooi bij elkaar
    super!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alle dames voor mij hebben het al gezegd, dus ik hoop niet dat je het afgezaagd vind, maar ik vind je kaart ook prachtig.
    Er is zeker veel op te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Odette ! Wat een super mooie kaart heb je gemaakt! Heel klassevol! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supergave creatie Odette! En zulke mooie kleuren!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart. Ik vind het altijd weer leuk om te zien hoe anderen de mallen gebruiken.
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige creatie heb je gemaakt Odette, hier heb je je echt op uit kunnen leven, bedankt voor het meedoen bij WLVC. Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart. Leuk met dat kadertje van klei.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb het al gezien op facebook maar ik kom toch nog eventjes op je blog lezen.
    Leuke beschrijving!
    Ik ben helemaal weg van dat lijstje, wat een mooi effect met inca gold!
    Je hebt er veel details op.gemaakt en het is een pracht creatie geworden met een super mooi plaatje!
    Geniet van de paasdagen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Odette,
    wat een super mooie kaart heb je gemaakt
    met zoveel mooie details op te zien
    dat heb je weer heel knap gemaakt
    fijne Paasdagen
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw Odette, ik ben gewoon sprakeloos...
    Wat laat je ons hier een prachtige kado kaart zien!
    Zoveel mooie details heb je verwerkt, ik raak niet uitgekeken....
    Ontzettend leuk dat je meedoet bij WLVC én bij het Scr@p-cards challengeblog!

    Fijne paasdagen toegewenst, groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Wat een prachtigg cadeau kaart echt prachtig Odette.
    Zoveel mooi details leuke kleuren prachtig gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.