vrijdag 6 februari 2015

Oehoe ! Je bent jarig

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan al terug met een nieuw kaartje .... Ik dacht ik ga deze keer een kaartje maken waardoor wij misschien het zonnetje te zien krijgen ... en ja hoor momenteel is ze toch aanwezig ondanks dat het bar koud is ...



Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoomal shape art flower (470.713.118) uitgesneden uit craft, wit en scrappapier. De randen van het crafkarton bewerkt met correctievloeistof.
Onder de afbeelding heb ik eerst een gaasje dat ik bewerkt heb met distress en wit ribbelkarton gebruikt waar ik een randje van Dutch paper art (472.948.020) aangebracht heb. Daarbovenop de fantastische vlindermal van Noor Design (6002/0322) en een plaatje van Studio Light (StapSC1308) dat ik op metallic karton gezet heb.
Voor het stempeltje heb ik Versamark stempelinkt en White, twinkle embossingpoeder gebruikt.
Het houten vogelkooitje heb ik eveneens op deze manier bewerkt.
Onderaan de blaadjes van Noor Design (6002/0293) die ik bewerkt heb met perfect pearl mist kiwi.
Nog een vlindertje, een houten vogeltje een paar bedeltjes en strikjes  en het kaartje is klaar ...

Met dit kaartje ga ik deelnemen aan de challenge van http://wlvc.blogspot.com/

Met dit kaartje ga ik meedoen met de challenge van http://dutchdoobadoo.blogspot.be/2015/02/dutch-doobadoo-challenge-februari.html

Voor de kaartenuitdaging bij cards en scrap challenge is de opdracht deze keer gebruik1 of meerdere vogels op je kaartje ...

http://www.cardsandscrap.nl/2015/02/kaartenuitdaging-229.html

 

24 opmerkingen:

  1. Sprakeloos mooi, écht schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wauw, wauw Oodette! Jij krijgt mij elke keer weer sprakeloos met jouw mooie creaties! Echt schitterend!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Odette,
    Ja leuk, heel mooi lente sfeertje op je kaart, maar koud dat het hier is...brrr.
    Je hebt een mooie vlindermal gebruikt, het vogelkooitje is er super bij,
    fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Odette. Mooie vorm en leuk die bedeltjes onder de kleine groene strikjes. Prachtig !
    Fijn weekend, liefs van veerle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer geweldig gedaan Odette....mooi hoe je alle onderdelen bij elkaar combineert tot zo'n mooi eindplaatje....Supers.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC en een heel fijn weekend.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Odette schitteren! Wat een mooie details. Geweldig mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, leuk kaart Odette. Laat de zon maar vaker op deze manier schijnen.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heb die al voorbij zien komen bij FB ,Echt een prachtig geheel Odette.
    Mooi van kleur ,gaaf kaartje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een kaartje waar je naar kan blijven kijken ! Veel kleine onderdelen zonder te overladen, top!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend mooi en er is zoveel te zien Odette!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij kan alles zo mooi combineren tot een prachtige kaart! Hééééééééééééééééééééééééél mooi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende creatie en het bird effect is heel mooi geworden. Dank je wel voor je deelname aan WLVC.

    Groetjes van Jolanda dt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtige creatie!!
    Je blijft kijken en genieten.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Odette. Zoveel verfijnde details! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie creatie, Odette. Heel veel mooie details. Leuk model.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In een woord schitterend , Odette !!
    Groetejss Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Odette,
    prachtig is je kaartje
    schitterende kleuren en prachtig model ook je vorige kaartjes die ik gemist heb zijn super mooi
    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Odette...wat een warm kaartje!!! Hele warme kleuren...en als het zo blijft kwakkelen met het weer, verlangen we naar het voorjaar als ik je kaartje zie...heel mooi!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige vogel-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaart, bedankt voor je deelname bij WLVC
    groeten Miranda (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.