zaterdag 7 oktober 2017

Let it snow ...

Hallo allemaal,

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en complimentjes ...
Onlangs was er een Scrap 'n Chat bij Hobbyvision en ik vond het zo'n leuk modelletje ... Ikzelf kon die avond niet meedoen maar heb het achteraf dan gemaakt....




Voor de basis heb ik craftkarton gebruikt met daarop een laagje groen. Het DP is van Studio Light.

 Hier ziet u het kaartje als het dicht is ...
 
Ik wil jullie ook graag nog dit vertellen ... deze week kwam er bij mij een mega pakket toe van Studio Light. Een lieve hobbyvriendin van mij Anita  had mij getagd in een bericht en daardoor kreeg ik dit geweldig pakket toe ... Dus als jullie mij missen ....dan weten jullie waar ik mee bezig ben...
Dus bij deze Anita super bedankt hoor !!!

Voor iedereen een gezellig weekend, liefs, Odette.

13 opmerkingen:

  1. prachtuge materialen heb je gebruikt voor het maken van deze hele mooi creatie. Leuk model! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofkont ben je Odette...zo leuk om zo een pakket te winnen...gefeliciteerd ermee hoor...daar gaan heel veel mooie dingen mee gemaakt worden...
    zoals deze kaart, wat een geweldig leuk model is het en dan met die sluitband erom...SCHITTEREND GEHEEL!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg om zo'n mooi pakket te winnen Odette, daar kan je héél wat uurtjes zoet mee zijn, ik had het pakket gezien op Fb.
    Je kaart is prachtig , zo mooi in deze warme kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie heb je gemaakt Odette, dit modelletje staat ook no op mijn to-do lijstje staan.
    Gaaf pakket hebben jullie gewonnen, heel veel hobbyplezier ermee.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Kerstkaart Odette alsook de kleurtjes en het model toppie !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie creatie Odette, dit modelletje heb ik ook al eens gemaakt;
    Je kan er iets instoppen, versiersels of een cadeaubon....altijd leuk.
    En veel plezier met je nieuwe spullen wij zullen wel te zien krijgen wat je ermee doet.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie creatie, veel plezier met je gewonnen pakket.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan Odette. Gaaf die band er omheen he? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!! Enne alsnog graag gedaan hoor!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.