woensdag 5 april 2017

Scr@p-cards # challenge 95

Hallo allemaal,

Ik kreeg een vraagje van het team van Scr@p-cards of ik voor 3 maanden gast-designer wilde zijn ...
en dat wil ik natuurlijk heel graag doen ...
Vandaag begint er een nieuwe challenge met als thema 'Een tafereeltje op je creatie' en dit is mijn inspiratiekaartje ...

Voor de basis van het kaartje heb ik wit cardstock gebruikt met daarbovenop een laagje craft.
Het DP komt uit een Pretty Paperbloc van Marianne Design (PK9112).
Het plaatje is al een ouder knipvel van Marianne Design (4.066.201FE6201).
De boompjes en kruiwagen zijn eveneens van MD (LR261 en LR260). De tuingereedschappen zijn collectables van MD (COL1346)
Het vogelkooitje is een malletje van Nellie Snellen (VIND36).
Pluk de dag is een stansje van Crealies (115634/3130). De bloemetjes op het grasrandje heb ik gemaakt met een pons evenals de kleine vlindertjes.
Verder nog pareltjes en een strik van koord ...
 
Mee doen met deze leuke challenge kan tot 2 mei en er is een fantastische prijs beschikbaar gesteld door de volgende sponsor
 
 
De leden van het DT team hebben ook prachtige inspiratievoorbeelden gemaakt dus ik zou zeggen neem een kijkje en doe gezellig mee ....
 

Liefs, Odette.

26 opmerkingen:

  1. Hoi Odette
    We zijn zo Happydepeppy dat je ons wilt helpen de aankomende 3 maanden en wat heb je al snel een prachtige voorbeeld kaart met tafereel gemaakt!!! En wat matched het plaatje prachtig bij de rest! Krijg helemaal Lente gevoel bij je! geniet ook vooral van het mooie weer Odette!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve woorden en ik doe het met heel veel plezier ....

      Verwijderen
  2. Haha Gerie is me al voor want ik wilde ook zeggen dat ik het super vind dat je ons 3 maanden uit de brand helpt en je binnenkomer is echt zo super leuk Odette.......een tuintje naar mijn hart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve woorden .... ik doe het met heel veel plezier ....

      Verwijderen
  3. Wat een mooi tuintafereeltje op deze voorjaarskaart Odette. Ik hoor bíjna de vogeltjes fluiten hihi. Leuk de combinatie van het mooie tafereeltje op het plaatje en de stansen. Gefeliciteerd met je gast-designerschap, dat gaat helemaal goedkomen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw Odette wat een schitterende kaart. Terecht dat ze je gevraagd hebben als gastdesigner. Je bent het echt waard!!. Dit is ook echt weer een beauty. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een plaatje! een DT plekje die pas bij jou denk ik.. top! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super de lux mooi Odette!!! Geweldig dat je ons de komende tijd wil helpen. We zijn helemaal blij! Je maakt ook prachtige creaties en je bent een fijn persoon.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve woorden .... ik doe het met heel veel plezier ...

      Verwijderen
  8. Wouw Wat een gezellig tuin tafereeltje Odette !!
    Prachtig zoveel moois te zien leuke accentje heel mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Odette wat een prachtig tafereelkaartje met zoveel mooi's erop te bewonderen
    en wat fijn dat je ons team komt versterken heel tof !!
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martine voor je lieve welkomswens ... Ik doe het met heel veel plezier !

      Verwijderen
  10. Lieflijk tafereeltje Odette, heel mooi.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Odette, ze gaan er geen spijt van krijgen om jou als gastdesigner
    te hebben gevraagd. Deze kaart is daar al een bewijs van. Het strikje van touw is leuk gedaan , het hoort er helemaal bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt...het is een prachtig tafereeltje!
    Mooi hoe je alles verwerkt hebt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je GD zijn. Erg leuk zeg! Ook jouw tafereeltje is zo leuk! Gezellig zo die kruiwagen en dat hekje zo ervoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt wel een schilderijtje Odette, ik vind je kaart prachtig, er is zoveel op te zien, top.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Odette...wat een leuk tuintafereeltje erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Odette
    Wij zijn zo blij dat je gastdesigner wilt zijn en je laat ons al gelijk een schitterend tafereeltje zien op je prachtige kaart.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart Odette en succes met het (gast)designerschap! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie tuinkaart, Odette.Superleuk voor je dat je 3 maanden gastdesigner mag zijn bij Scr@p - cards.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Met mooi papier, leuk plaatje en bijpassende details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is er veel te zien op je kaart Odette. Heel erg mooi gemaakt!
    Fijn weekend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie tuinkaart!
    Heel leuk om al de tuin gerelateerde dingen op je kaart te zien.
    Het doorkijkplaatje is ook heel erg leuk.
    Mooi gecombineerd.
    Fijn Weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.